středa 26. října 2016

Novinky - Alcina, Garnier, Veet

Ahoj :-)
Zdravím vás po delší pauze, jelikož jsem neměla moc času a hlavně o čem psát. Až teď, když začaly podzimní prázdniny, jsem se rozhodla napsat něco o nových produktech, které jsem objevila v posledních dvou měsících.


  ALCINA No.1

Šampon a lotion na barevné vlasy, krém na ruce.


ALCINA SANFTES SHAMPOO No.1
Chrání barvu a strukturu vlasů. Obsahuje pantenol, extrakt z ovsa a slunečnicových semínek. Vlasy jsou po použití vyhlazené a hydratované. 
200 Kč

ALCINA FARBSCHUTZ LOTION No.1
Chrání barvu a oživuje strukturu vlasů. Vlasy vyhlazuje, usnadňuje jejich rozčesání a zlepšuje celkový stav vlasů. Obsahuje výtažky ze slunečnicových semínek, extrakt z ovsa a provitamin B5.

249 Kč

ALCINA HANDCREME No.1
Krém na ruce. LSF 15, Lycopin a Defensil chrání ruce před slunečním zářením, vznikem pigmentových skvrn a vysušením pokožky. Zanechává na rukou pudrový pocit hebkosti, dobře se vstřebává a nelepí. 

169 Kč

GARNIER FRUITS COLOR RESIST

Šampon a kondicionér pro barevné vlasy.


GARNIER FRUITS COLOR RESIST POSILUJÍCÍ ŠAMPON
Dodává vlasům ohnivý lesk a posiluje vlasy. Krásně voní a vlasy jsou po usušení jemné, lesklé a lehké. Obsahuje hroznový olej, který dodává vlasům intenzivní výživu a bobule acai, ty chrání vlasy před volnými radikály.
79 Kč


GARNIER FRUITS COLOR RESIST POSILUJÍCÍ BALZÁM
Stejné vlastnosti jako u šamponu.

79 Kč


VEET

Depilační krém.

VEET DEPILAČNÍ KRÉM PRO CITLIVOU POKOŽKU
Působí v blízkosti kořínku i na krátké chloupky, čímž zajišťuje hladkost po dobu 3 až 5 dnů (u každého je to jiné). Obsahuje výtažky Aloe Vera a vitamin E. Pokožka je díky tomu jemná a hebká. Po více aplikacích pozoruji, že chloupky jsou měkčí a rostou méně. Balení obsahuje i špachtličku, která se používá na nanášení i stírání.

289 Kč

BLACK MASK - SLUPOVACÍ MASKA

Černá korejská slupovací maska, která je doporučená pro smíšenou pleť. Díky slupovacímu procesu zbavuje pleť odumřelých částeček. Tato maska mi přišla teprve včera, takže jí budu testovat a potom bych napsala samostatný článek, jestli mi vyhovuje a funguje, jak má. Sehnala jsem jí na www.zbozomat.cz

227 Kč i s poštovným

Zatím mi všechny produkty vyhovují, ale některé používám krátkou dobu, tak uvidím, jestli budu spokojená i za delší dobu používání. Pokud máte nějaký tip na přípravek, který by stál za vyzkoušení, určitě mi dejte vědět! :-) 
Hezký zbytek dne ♥






Žádné komentáře:

Okomentovat