sobota 9. července 2016

Hurá, prázdniny jsou tady!

Čaukyyy, tak přece jsem si našla pár minutek, abych napsala nějaký článek. Už dlouho jste se mě na ask.fm ptali, kdy bude další článek.Dneska to nic dlouhého nebude, ale aspoň něco.
 Důvod, proč jsem dlouho nenapsala článek je ten, že byl konec školního roku. Já se musela učit do školy na celoroční písemky a vlastně se všechno motalo jen kolem školy. Naštěstí druhý týden v červnu jsme jeli se školou na vodák- my jsme to pojmenovali BOJ O PŘEŽITÍ! :D Týden pod stanem...každý den stavění a bouraní stanu, vaření jídla z pytlíku (žádná chuťovka teda haha :D) atd.. Ale abych to shrnula, podle mě to bylo fajn odreagování..jela bych tam znovu. Zažili jsme spoustu zábavy..samozřejmě bylo i pár nepříjemných chvil, ale to už tak asi bývá :)




 31.6. 2016...Konečně máme rozdané vysvědčení a teď hurá si pořádně užít prázdniny. :) Mám toho tolik naplánováno, že bych potřebovala aspoň o tři měsíce je prodloužit. A co mám v plánu dělat o prázdninách? První týden mám odpočinkový nebo by se dalo spíše říct propařený haha. Ale aby to nevypadalo, že pořád někde lítám po zábavách...tak třeba čtu. Teď jsem dočetla během týdne poslední díl Padesáti odstínů a konečně vím, jak to dopadlo. Jinak se opaluji, chodím do bazénu a taky chci začít opět cvičit, protože nejsem spokojená s tím jak vypadám.. No nic, tím se tady nebudu zaobírat, ale mohla bych k tomu napsat nějaký článek. :)


 Příští týden mi začíná brigáda, už se moc těším, ale zároveň mam i strach...Poslední týden v červenci jedu s našima na dovolenou, tak čekujte můj insta, určitě tam budu dávat fotky! :) První týden v srpnu máme naplánovaný další rodinné výlety, návštěvy příbuzných a já budu mít narozeniny. Děsná představa, že budu zase o rok starší :D A zbytek prázdnin opět brigáda...:) 

A co máte v plánu na prázdniny vy? :)
Jo a abych nezapomněla...mam pár novinek, který nezbytně potřebuji na léto a neobejdu se bez nich :D



To je dneska vše, mějte se krásně a užívejte si prázdniny naplno!! :*

PS: pokud by jste měli nějaké návrhy na další článek tak mi napište - sem do komentáře nebo na http://ask.fm/andynaaaa.

Žádné komentáře:

Okomentovat