čtvrtek 21. dubna 2016

Co používám a jak se starám o pleť?

Zdravím,
dnes jsem dostala menší návrh na asku, o čem bych mohla psát. Tak jsem si vybrala téma 'PÉČE O PLEŤ'. 
Začala bych asi tím, že mám mastnější pleť, takže přípravky o kterých budu psát nejsou asi moc vhodné pro ty, co pleť mají normální nebo suchou. Asi takhle, každý má pleť jinou, jinak citlivou atd. musí si sám vyzkoušet, co mu vyhovuje a co  ne. :) Budu tu psát, co jsem používala i dříve a jestli mi to vyhovovalo. Jinak bych chtěla říct, že to nejsou žádné extra drahé produkty, jelikož si to jako studentka  nemůžu dovolit. Na konci článku bude moje každodenní rutina v péči o pleť. :) 

 Jako první produk je: 
BALEA MICELÁRNÍ VODA
Micelárka je na smíšenou a citlivou pleť. Používám ji  na odličování nebo když někam jedu a nechci s sebou na jeden den tahat několik věcí. Nepálí, nemam po ní začervenalou pleť, hezky odlíčí. Takže za mě super. 


Jako další mám produkty z AVONU. To byly asi první přípravky, které jsem začala používat kolem 14 let. Kdy jsem se začínala starat o svou pleť. Občas je používám i teď. Kvalita odpovídá ceně. 



CLEARSKIN PORE PENETRATING
Maska s minerály a 0,5% kyselinou salicylovou. Tuhle masku jsem si kupovala nedávno (4 měsíce zpět), za účelem vyčištění pórů. Zkoušela jsem ji asi 2x nebo 3x , nemůžu říct, že by mi to vyčistilo póry dokonale, ale taky nemůžu říct, že to nevyčistilo nic. Takže půl na půl. Jinak to na obličeji krásně chladí a po smytí kůže není začervenalá.


CLEARSKIN BLACKHEAD CLEARING
Hluboce čistící maska. Tahle maska by měla čistit póry. Bohužel mně se neosvědčila. Zkoušela jsem ji používat víckrát, ale žádný rozdíl jsem neviděla. Navíc už po nanesení strašně na obličeji štípala a pálila. Po smytí jsem byla rudá jako rajče :D.


CLEARSKIN CLEAR EMERGENCY
Intenzivní krémový čistící gel s 2% kyselinou salicylovou proti akné. Tenhle gel mi pomohl trochu ze zbavit akné. Během nanášení to sice pálilo, ale pokožka začervenalá nebyla. Takže super. 


Ještě k tomu je takový mini aplikátor k lokálnímu použití. Občas používám i teď, když je potřeba.


Poslední produkt z této řady CLEARSKIN BLEMISH CLEARING
Noční péče o pleť s 2% kyselinou salicylovou. Tohle mám taky jen pár měsíců a moc to nepoužívám spíš vůbec. Po nanesení byla pleť hebká až do té chvíle než se to začalo drolit. Hezky na obličeji chladil, ale po delší době mě začala pleť hrozně svědit. Vůbec nevím, čím by to mohlo být.


Další dvě věci z Avonu z řady - CARE 
CARE 3 v 1
Čistící pleťový gel 3 v 1 s výtažky z aloe a zázvoru. Už když jsem zjišťovala jak to voní, tak na první dojem hrozný. Strašně to smrdí (alespoň mně:D). Říkala jsem si OK, tak hrozný to snad nebude. Hm, bylo.. Když jsem to nanesla na pleť vypadalo tak ehm..no.. :D Takže jsem to smyla a opět červená jak rajče. Se divím, že jsem to ještě nevyhodila.
  

CARE ROYAL JELLY FACE CREAM
Hydratační pleťový krém s mateří kašičkou. Takže tenhle krém jsem vyzkoušela jen jednou na obličej. Zase červená jak rajčátko. Nyní ho používám jako krém na ruce. Ruce jsou po nanesení hezky hebké a krém je i trošku hydratuje.

Tak teď tu mám pár produktů od GARNIER. Garnier jsem začala používat v létě 2k15, kdy jsem pár produktů viděla u bratrance. Hned jsme si je šla objednat. Sedlo mi jen pár produktů.


GARNIER PURE ACTIVE - ČISTÍCÍ PÉČE S AKTIVNÍ SLOŽKOU UHLÍ
Čistící péče proti aknés aktivní složkou uhlí. Po použití mě zbaví mazu na obličeji, krásně chladí. Jediné mínus je to, že pleť je po použití trošku lesklá.


GARNIER PURE ACTIVE - KRÉMOVÝ PEELING
Jako peeling super. Hezky odstraní zbytky kůžičky. Mělo by to odstraňovat i černé tečky..no možná trochu ano, ale to by se to muselo používat asi déle. Já to používám jen 2x měsíc, protože, když jsem to používala víckrát, strašně mi to vysušovalo pokožku. 


GARNIER PURE ACTIVE - EXFOBRUSHER
Přípravek proti akné. Použila jsem ho jen 2x . Protože opět reakce mé pleti - zčervenala. Jediné plus je ten 'kartáček'. Hezky se s ním masíruje pleť.




Poslední produkt od Garnier - GARNIER PURE ČISTÍCÍ OZDRAVUJÍ GEL
Čistící gel  s čistící složkou a zinkem. Opět stejná reakce pleti,
 jako na předchozí produkt. Ani jsem to nemusela nanášet, protože už když jsem k tomu čichla, tak jsem věděla, že to bude pálit.   





Tak a už konečně jsme se dostali k mojí oblíbené značce JAFRA. Tyto produkty mám od Vánoc a jsem s nimi velmi spokojená. Díky těmhle přípravkům jsem se zbavila akné. Po 3 letech bojování s ním. JO, HURÁ! Sice to nebylo moc levné, ale ta investice za to stála. Popis vezmu rychle a stručně.


ČISTÍCÍ PĚNA 
Pumpička vytvoří krásnou pěnu. Nepálí, neštípe, pleť není červená a nádherně voní.



MATUJÍCÍ PLEŤOVÉ TONIKUM
V toniku je nasypaný takový 'prášek' nebo něco takového. Stáhnou se mi hezky póry, pleť je svěží a matná.



MATUJÍCÍ HYDRATAČNÍ KRÉM
Krém je lehký, hezky se vstřebá a pleť je taková vláčná. Moc se mi neucpávají póry a chrání pleť před nečistotami. 


ČISTÍCÍ MASKA
Hydratační maska, absorbuje maz. Nanáším si to i lokálně, když se mi sem tam objeví akné, hezky se to zahojí. Krásně voní po meruňce, nebo alespoň mi to meruňku připomíná.



Tak a teď moje slibovaná rutina v péči o pleť. Rychlá s tručná. Používám přípravky od JAFRY. 
Pleť si čistím každé ráno hned jak vstanu převařenou vodou (na doporučení kosmetičky).
 Potom si vezmu kosmetický tamponek a dám si si na něj pěnu a vyčistím. 
Omyji opět převařenou vodou a osuším. 
Jako druhý si vezmu tonikum nanesu na k. tamponek a opět vyčistím pleť.
 Jako poslední si vezmu hydratační krém a opět nanesu v dostatečném množství.
To samé dělám i večer.
 1-2x  týdně večer po nanesení čistící pěny si dávám masku. pak stejný postup jako ráno. 


Tak to by bylo pro dnešek vše. Fuha, už mě bolí ruce :D

Doufám, že se vám tento článek líbil. A můžete se těšit na další, který vyjde v sobotu nebo v neděli. :)

Mějte se a smějte se! 

Bye :*

Žádné komentáře:

Okomentovat