pátek 29. dubna 2016

Menší sbírka dekorativní kosmetiky

Krásné slunečné páteční odpoledne, tak po menší pauze jsem tu zase! :)
Omlouvám se, že jsem nenapsala další článek hned, ale jsem nemocná. Vůbec nic se mi nechtělo psát, ani jsem neměla sílu něco napsat. Dnes bych chtěla napsat něco o mojí malinkaté sbírce dekorativní kosmetiky. Je opravdu malá, jelikož se moc nelíčím. Skoro vůbec. Jen, když večer někam jdu. Doufám, že se sbírka rozroste postupem času hhh :D. Ty produkty, co tu budou, nejsou všechny. Příští týden mám v plánu jít do drogerie, taky si chci objednat nějakou kosmetiku přes e-shop a hlavně NOVÉ kosmetické štětce od PETRA LOVELY HAIR . Juh, už se těším, až je vyzkouším. A když budete chtít, mohla bych sem hodit novinky a recenzi na produkty, které jsem koupila. Jinak ke každý značce sem dám odkaz na stránku, kde se to dá sehnat. A nebo zkusit udělat nějaký look :)
 Jdeme na to! Ještě bych chtěla napsat, že tohle jsou produkty, které nejvíce používám. A taky mi jich tu celkem dost chybí. Někam jsem je zahrabala a nevím kam :D. Nebudu to popisovat jestli mi vyhovují nebo ne, jako v předchozím článku, protože každému vyhovuje něco jiného. Vlastní zkušenost.


Asi bych začala mojí oblíbenou značkou DERMACOL. S dermacolem se líčím už asi od 8. třídy, ale to jsem od něho měla si jen BB cream. Potom jsem objevila od nich  SATIN BÁZE pod makeup. Jinak tuhle malinkou 'sadu' jsem koupila myslím před Vánocemi. A už většinu mám skoro vypotřebovanou. Je už opravdu potřeba vyrazit do drogerie nakoupit hh.


MATT CONTROL MAKE-UP č.2 
Na mě je teď hodně tmavý, protože jsem bílá jako stěna. Hezky drží, a nevysušuje. Má střední krytí.


 MATT CONTROL MAKE-UP BASE
Zmatňující podkladová báze, hezky vyhladí a make-up se nedostává do pórů.


MATT CONTROL CORRECTOR č. 2 
Hezky kryje nedokonalosti, ale ve finále se musí trošku zapudrovat.


BB MAGIC BEAUTY CREAM 8v1
Můj první produkt od Dermacolu. I tenhle nejsvětlejší odstín je teď na mě trošku tmavý, ale dá se to zapracovat hezky do pleti.

MEGA LASHES MASCARA 
Řekla bych, že je taková mokřejší, ale nějak extra to nevadí.  Kartáček by mohl být menší.


Jako další tu mam produkty od E.L.F (EYES LIPS FACE). Paletku, lesky na rty a  mini štětce jsem dostala myslím 2k13 opět k Vánocům. 

GEO PALETKA 96 odstínů 
 Paletka je super co se týče odstínů, jsou tu jak nude tak třpytivé.Pigmentace no..no.. mohla by být lepší. Stíny dlouho nevydrží a hlavně práší. Nevím jestli to je štětcem, mnou nebo paletkou. Taky se slívají barvy na víčku po delší době, když se nedá podkladová báze.


SUPER GLOSSY LIP SHINE 
Mám tři odstíny. Hezká pigmentace, třipytivé. Krásně voní, jako bonbónek. Měla jsem je na sobě asi 2x, tak nemohu posoudit, jak dlouho vydrží na rtech.


                                                                 Odstín CandyCane

   Odstín SugarPulmFairy

 Odstín SugarCookie



KRYSTALOVÉ  ŠTĚTCE
Jak je vidět, už jsou trochu opotřebované. Jsou roztomile malinký, ze syntetických vláken, krásně jemný.



 Štětec na pudr nebo tvářenku

 Skosený štětec na dokreslení obočí nebo gelovou linku

Skosený štětec na oční stíny

 Úzký štěček na dolní linku, nanášení stínu na projasnění oka 

 Štětec na nanášení stínu na celé víčko, rozmazání stínů


Tak jako další tu mám pár věcí od AVONU

CC CORRECTOR CREAM
Už ho moc nepoužívám, ale hezky sjednotí pleť, lehké krytí. Ideální na léto. 


 COLORTREND CORRECTOR odstín Medium
Objednala jsem si strašně tmavý odstín (šikovná holka) , takže ho používám někdy ke konturování.



FIXAČNÍ SPREJ NA MAKE-UP 
Po nastříkání je pleť taková ztuhlá, ale potom hezky makeup drží.


ŠTĚTEC NA MAKE-UP
Na Avon, dobrý štětec. Hezky se s ním makeup nanáší. Ale rozhodně existují i lepší.




Dále tu mam jeden produkt od Rimmel London.

TEKUTÉ OČNÍ LINKY
Já nevím, asi jsem na tohle antitalent, ale mě ty linky s tím nejdou, jen když je někomu dělám.



a pak tu mám už jen pár věcí, které sem jen tak vložím

 Tohle je strasně roztomilý lesk na rty myslím, že tom ám už od 12cti let, kdy jsem si kupovala BRAVO :D

Paletka, hezká pigmentace, třpytivé odstíny, trošku práší jinak super na to, že jsem to koupila v mini drogerce u nás


Doufám, že se vám článek líbil a příští týden čekejte další :)
Krásný den :*

Žádné komentáře:

Okomentovat